×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jesteśmy dumni z obsługi klienta i satysfakcji. Jeśli więc z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz odesłać je z powrotem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany, pod warunkiem, że upłynie 30 dni od daty wysyłki (paczka zwrotna musi być opatrzona stemplem pocztowym jako taka), a towar nie został noszone, myte lub zmieniane w jakikolwiek sposób. Oryginalne koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi, a klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną u wybranego przez siebie przewoźnika. Zalecamy odesłanie przedmiotu (ów) z powrotem wraz z numerem ubezpieczenia i numerem śledzenia - w ten sposób jesteś chroniony przed możliwością zagubienia podczas wysyłki i będziesz wiedział, czy Twoja paczka została odebrana przez nasz magazyn. Zwroty i wymiany zazwyczaj trwają 7 dni roboczych po otrzymaniu. Pamiętaj, że zaksięgowanie zwrotu na koncie karty kredytowej może potrwać dodatkowe 7 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Każdy przedmiot zwrócony bez oryginalnej metki lub pudełka na buty może zostać obciążony opłatą za uzupełnienie zapasów w wysokości 1 USD.

WYMIANY

Z przyjemnością wymieniamy wszelkie towary, które nie są noszone, myte, przerabiane lub ostatecznej sprzedaży na inny rozmiar lub nawet inny przedmiot, o ile jest to 30 dni od daty wysyłki (zwracana paczka musi być opatrzona stemplem pocztowym) . Klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną, ale wszystkie elementy wymiany zostaną odesłane z bezpłatną wysyłką na nasz koszt. W przypadku zamówień złożonych z kuponem rabat można uznać za równomierną wymianę tego samego przedmiotu. Nowe kupony nie mogą być stosowane do zleceń wymiany. Jeśli chcesz dokonać wymiany, zalecamy skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta i odłożenie pierwszeństwa żądanych przedmiotów. W ten sposób przedmiot (y) nie sprzedają się, zanim nie dotrze do nas zwrot. Jeśli chcesz zmienić wstrzymane pozycje, musisz ponownie się z nami skontaktować, ponieważ system automatycznie przetworzy wstrzymane pozycje, a nie informacje podane na odwrocie faktury.

USZKODZONE I NIEPRAWIDŁOWE POZYCJE

Jeśli znajdziesz przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy, skontaktuj się z przedstawicielem obsługi klienta przed zwrotem produktu, abyśmy mogli odpowiednio Ci pomóc. Uszkodzone przedmioty należy zgłosić w ciągu 5 dni od dostawy. Zdjęcia będą wymagane w przypadku każdego zgłoszenia uszkodzenia.

ODMOWIONE PAKIETY

Za odrzucone zamówienie zostanie naliczona opłata za oryginalną wysyłkę plus przesyłka zwrotna potrzebna, aby paczka wróciła do naszego zakładu.